fredag den 16. december 2011

When nothing goes right, go left♥

Hej mine regnbuer.
Det motto elsker jeg, man kan både se det sjove i det men også meningen i det.. Jeg kommer til at tænke på at jeg vil ikke stikkes men det er kun for at hjælpe mig. Jeg kan bare ikke få det ind i hovedet endnu, da det bare gør ondt.
Så er det fredag igen, desværre tabte Danmark i håndbold men de skal nok få en 3plads.



 Jeg sidder så bare på min seng nu, hvor jeg hører musik og ser Disney. Stor hygge.♥ Så tegnede jeg på en af mine fingere.. Det var nu sjovt. Manden med overskæg hedder Bob. Tihihih.
(Alle billederne er taget af mig, fra min mobil)


Jeg har fundet en massssse trøjer som jeg ønsker mig, jeg vil lige dele to af trøjerne med jer.. Jeg overvejer at bestille dem.

Jeg vil videre, vi ses.
MØS MØS - Amy♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar