lørdag den 15. oktober 2011

HyggeSokker og Efterårs ferie♥

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEFFFFFFFFTTTTTTTEEEERRÅRSFERIE.
Dejligt dejligt.
Men jeg skal bare være her, i kedelige Danmark. En af mine venner skal til Japan, en hun er i England nu, og en tredje tager til Italien, andre skal rundt omkring, men jeeg skal bare være hjemme og dovne ♥.


I dag var vi ude og handle, og jeg kunne IKKE undvære at købe et par hygge strømper, så nu har jeg 17 og et par stykker til vask :o
Her er beviser - AHAHAHA:



Og fordi jeg ikke har et liv, vil jeg til at navn give dem... Alle ..........
Nå, kan i se det grønne par? dem fik jeg i dag :-)
Jeg fik en masse mere, det kan i se her:
-En ny dejlig varm jakke.
-Hyggestrømper i grøn.
-Endnu en dejlig varm halstørklæde
-En 'pulover dx'
Ogggg VANTER! <3


Sammen med Julie nu, tihihi bye for now.
♥xoxo LOOK, THERE IS A RAINBOW♥AMY♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar