lørdag den 22. oktober 2011

Immm so happy, so so happy ^-^

Hæhæ, hej alle sammen.
Jeg var jo ude og shoppe med Julie i torsdags, jeg kommer snart med billeder, af ting jeg fik.
Indtil videre, starter jeg med en liste:
-Hente min limited edition sims 3 pets spil<3, ejj. Det er bare guuuudt!
-To slikkepinde.
-To cup cakes blyanter og viskelæder
-4 chokolade frøer, 3 hvide og 1 chokolade.
-3 par hyggestrømper
-En ny ven<3 Mr. Andepade. (En lille magnet and...)
-Slik :o
-Suerør
-Cup cakes klistemærker
-Ny neglelak
-"Make up" pund :p
-En sodavand
-En togbilet (Det var til turen der hen, og hjem igen ^-^)
Og en masse mere? XD hahaha, lige nu er jeg lidt blank.

I Fredags dovnede jeg bare... Senere bagte jeg Halloween cupcakes. Og self. Spillede siiiiims.
Det vigtigste er at, jeg blev kusine, til en dejlig lille pige, desværre på min mors side, så der går nok et par år, før jeg ser hende :-(. Dog har jeg set hende på billeder.

I dag, bagte boller. Alt det, tog vi med ud, til nogle venner. Det var rigtig sjovt. Vi hyggede os rigtig meget. Vi lavede også to halloween 'lege', og vi fik rigtig meget guuuuuuuuuuf! *Mums*
Vi kom hjem ved 19 tiden.

Siden der, har jeg spillet minecraft med min bror, og vi har set Bingo Banko og Aarrrh, det gjorde jeg bare ikke?!. Hihih.

I morgen, skal jeg lave lektier og i baboon city, med mine grandfætre, deres mor, min mor og min lillebror. Det sjoveste er, at de er 'små' altså i alderen 4-7? Kan ikke huske præcis.

Gaaaaaaaaard, et langt indlæg, tak fordi du gad at læse. Det betyder meget.
Jeg må videre.

♥xoxo LOOK, THERE IS A RAINBOW♥AMY♥ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar