lørdag den 3. marts 2012

Back again!

Hej alle sammen.
Nu har jeg endelig taget mig sammen til at skrive igen - undskylden tiden hvor jeg ikke skrev.
Først vil jeg sige - HUSK AFSTEMNINGEN! i har stadig 28 dage til at udfylde, og i kan vælge flere ting :-).
Men indtil videre er der 8 stemmer på mit tøj, så jeg har valgt at vise jer, 3 nye ting som jeg har fået i dag. - TAK MOR OG FAR.

SO LETS GO!

Min fede Gardigen fra Only
 Min ligeså fede tørklæde fra Qnuz? Tror jeg ;-)
Mit kinderæg fra KVICKLY? <3
(Mega sej beholder ikke? havde fire men skulle give 3 af dem til min bror og hans to venner :-( So sad!)
Mine søde øreringe fra pieces!

 Min super sej trøje fra et eller andet mærke - halskæden hørte med, jeg elsker begge ting!

Og alt, samlet. Men vi må desværre sige farvel til mr. Kinder æg, fordi han nu befinder sej et eller andet sted, i min mave.....
MEN HAN SMAGTE GODT

Ja, det var det jeg havde til jer lige nu....
HVIS I VIL SE MERE TIL MR. KINDER ÆG, SÅ LIKE LIGE, ikke? :-(

Møsser  herfra Æmsedyret <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar