tirsdag den 13. marts 2012

The sun is out, now summer, please come♥

Er det ikke bare smukt vejr udenfor? dejlig lunt, solen skinner og blomsterne springer ud. Skønt foråret er på vej, nu mangler vi bare sommer.♥
Jeg har lavet et sæt tøj, som jeg synes er pænt, igen et indblik over hvad jeg kan lide. - Mode...
Temaet er "Summer Blue", og nedeunder vil jeg tilføje hvorfor jeg valgte de ting.
SummerBlue 
1 - Jeg føler at blomster hænger sammen med den turkise farve og sommer. Øreringene er super søde.
2 - Sådan en trøje, er lige mig! Desuden kan sort og hvidt gå med til at, det vil sige at det ser godt ud med andre farver, i sær den turkise.
3 - Flotte turkise 'leggins' inden under. 'Pynter' på det hele, også skal man jo have noget under trøjen..
4 - Jeg synes de sko er super søde, igen det der med blomsterne og den turkise farve.
NEGLELAKKEN - Den er lidt mørke men det er for at give sætten en anden farve, men alligevel under den blå.
Jammen det var det jeg havde at sige i første omgang. Jeg vil gerne vide om jeg skal lave mere om mode?
-Møs møs, æmsedyret<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar