mandag den 12. marts 2012

VIGTIGT - NEWS - VIGTIGT - NEWS - VIGTIGT

Hej alle sammen, dette er et meget vigtigt indlæg til alle mine faste læsere eller dem der gerne vil blive.

Der er noget med at snart vil jeg miste en masse læsere på grund af at 'GOOGLE FRIEND CONNECT' ikke længere arbejder sammen med bloggere, det vil sige hvordan i er faste læser nu, ikke længere vil virke.
Dog er der kommet en ny og bedre løsning, nemlig - Bloglovin. I kan blive 'fast læser' derfra ved at trykke på ikonet. Når i trykker på ikonet kommer i til en side, hvor der står det her:
Look There's a RainBow♥

 0
 Welcome to my blog. My name is Amy and i am 13 years old. I'm a blogger. I do not blog on english because i live in Denmark. xoxo Amy♥
I trykker ' FOLLOW ' og derfra er i nu fast læser på min blog. :-)
Hver gang jeg laver et nyt blog indlæg vil i få besked og det vil stå DERINDE.
Tusind gange nemmere end før!

Jeg håber i stadig vil følge mig!
Møsser herfra Æmse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar