tirsdag den 15. november 2011

The perfect time!

Endelig har jeg tid til at skrive. Det dejligt :-)
Dog har jeg ikke haft tid pga. Færdige gøre rapport og ingen computer.

Vi starter med sidste uge.
Mandag - Arbejde helt vildt meget på Rapporten.
Tirsdag - Samme, men tidligt  fri, hvilket var skønt.

ONSDAG - KATESTROFE DAG!!!!!! Min computer gik i fucking stykker - awww. Min far er dog en helt, han nåde at rede næsten alt på den, hihihiihi. Men ellers, kor/arbejde og fys. Og self. Mine dejlige tv programmer  senere<3
Torsdag - Fys, bagefter babysitter. Jeg tjente 200kr på 3 timer((y'. Jeg fik også lave det meste af min rapport færdig.

Fredag&Lørdag - En fanstatisk hyttetur, med den bedste klasse. Musik, Tv(Fodbold kamp), Sang, mad og to timers søvn. HIHIHIHIH.
Søndag - Kor, og så blev vi færdige med rapporten, S.K.Ø.N.T.DK
Mandag (i går) - Det normale, skole og så lektier. Jeg var også oppe i svømmehallen.

I DAG:
Skole, hjemkundskab, fri.
Grrr. Det er ved at blive koldt udenfor. Thats nedern.
OG ET MEGA SKØNT PLUS. JEG HAR BESTILT BILETTER TIL BREAKING DAWN i morgen. PRÆMIE! OMG. Det bar' dejligt. Mums.

Tur med klassen i morgen, eller 'konfirmant' tur. Hæhæhæ.

Jeg vil lige dele ugens sang fra i Fredags - Marry you by Bruno Mars :*



Møs møs alle<3

1 kommentar: