fredag den 25. november 2011

Sick! Kvalme, skrid♥♥

Hej skønne læsere!!!!
Jeg er syg i dag, hvilket er meget træls. Jeg har kvalme, feber og ondt i halsen. Det er dog ikke så slemt mere end det var i morges. Stadig irriterende.

GEOGRAFI RAPPORT TILBAGE!! omg jeg kunne ikke være mere lykkelig for den karakter mig og Rebecca fik. -Fremragende, hvilket er det bedste man kan få. :D

Lave juledekorationer i morgen med klassen, det eneste nedtur ved det er at, vi skal VÆRE der klokken 7 :( Det jo vildt tidligt!! Men vi får runstykker og pizza, så det går hihihih.

3 piger kommer om til os i aften, det bare meget træls at jeg er syg, fordi de larmer lidt. Altså kun tvillingerne. Hæhhæ.

Ugens sang - Raise your Glass sunget af skønne P!NK♥


Jeg vil lægge mig ned igen♥♥
Møs møs:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar