tirsdag den 29. november 2011

SNART DEN FØRSTE DECEMBER♥

Jeg har så meget at fortælle. Selvom jeg skrev i fredags..
Der var jeg jo syg.. Hvilket så var nedern. Men jeg var rask dengang jeg stod op klokken 6, lørdag morgen... Men det var mere fordi vi skulle op og lave juledekorationer. Det var super hyggeligt.. Men jeg var træt til sidst.
Senere om lørdagen lavede vi ikke så meget.
Søndag, skulle jeg til kor. Da jeg kom hjem begyndte vi på vores egne juledekorationer. Det var også hyggeligt!
Jeg fik en ny madras og underlag til min seng.. Nu sover jeg bare dejligt.
Mandag skulle jeg ikke i skole. Jeg skulle indlægges for 7 eller 8 gang. Træls ja, men jeg har vennet mig til det :-).. Det gik så godt. Mig og min far fik shoppet efter jeg var udskrevet. Vi købte en masse ting - OGSÅ CHOKOLADE ♥♥
Jeg fik endnu en julekalender, så nu har jeg 3! Hvilket er godt når jeg elsker chokolade..
The bad news is, at jeg skal starte på 'Kemo/Mtx' igen. Det glæder jeg mig ikke til :-(¨
Det vil sige jeg skal stikkes hver eneste fredag og havde taget blodprøver hver fjerde uge. NEDTUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg fik da en hoptemist, de er såååååå søde ♥

Jeg tror jeg vil færdige gøre mit lektie til i morgen. Hihihi
Møs møs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar