fredag den 4. november 2011

Stort indlæg, få gange om ugen

Hej alle skønne læsere.
Jeg har lovet at jeg ville skrive hver eneste dag, men det går ikke. Jeg har meget travlt men selvfølgelig vil jeg opdater mindst en gang om ugen.

Mandag ~ Var jeg i skole, ikke det store efter.
Tirsdag ~ Var Rebecca omme ved mig, så vi kunne lave 'Conservation Report' (Geografi rapport). Det var nu meget hyggeligt, vi er faktisk snart færdige.
Onsdag~Præst, skole, fys også kor. Onsdag er min travle dag. Så jeg når ikke rigtig at slappe af, eller jo, men det er først ved otte tiden, fordi jeg skal se: Noget på kanal fire, indtil klokken 22:00, eller DH på tv2<3.
Torsdag ~ Barh, kan jeg kun sige. I skole de første to timer, i pausen blev jeg hentet fordi jeg skulle til prik/Allergi test, jeg kan kun sige det gjorde SÅ ONDT! :s. Faktisk besvimede jeg næsten fordi jeg fik det dårligt. Men jeg nåede tilbage til sidste time, jeg havde det dog meget bedre. Bagefter tog min far og jeg op i ok, og vaskede bilen, det var sjovt.... Især fordi jeg fik chokolade.
Bagefter skulle jeg SELVFØLGELIG til blodprøve, heldigvis gjorde det så ikke ondt.
Jeg kom hjem og gjorde mig klar, og da klokken var 18, skulle vi ud og spise, derefter bowle. Meget hyggelig aften med familien.
Jeg nåede hjem til sidste halvdelen af 'Danmarks Næste Topmodel(2)'. Jeg tæpper på SHENNA<3 Hun er sjov, især når hun skriger.. Haha.

Hmm, nu er det fredag, forældrene tager til bryllup i morgen i København, så jeg skal om til Rebecca. Vi skal så lave 'Conservation Report' Men helt sikkert også hygge os!

Nu vil ugens sang ~ Happy by Leona Lewis<3 ~ Jeg kan dog ikke vise den original video, don't ask me why.
♥xoxo LOOK, THERE IS A RAINBOW♥AMY♥ 

2 kommentarer:

  1. AMY! Går du os til psys? :D Er det oppe i sundheds centeret? (-: Og hvad er det du ser på kanal 4? Er det Trinny og Susannah? :D

    SvarSlet
  2. Ja, det gør jeg, pga min sygdom D: Men, det klinikken oppe ved Superbest? you know?<3. - JA, det er Trinny og Susannah :D

    SvarSlet