fredag den 3. februar 2012

Dag Otte! ♥

Så er vi allerede nået til dag otte. Det går faktisk hurtigt syntes jeg :i
Nå, men udfordringen lyder - Dine mål/gøremål for denne måned og hvorfor.

Jammen mine mål er:

Mål - At få et billede sammen med mine skøre men søde piger.  - Laura(Lause), Alberte(Bertemus) & Elisabeth(Mussi/Lama hoved). Jeg elsker jer, i er mine bedste veninder.
Hvorfor - Fordi jeg vil have et nyt cover billede på facebook, som skal være med det, og fordi jeg elsker dem!

Mål - At begynde på mit Science Fair project, eller vi er i gang, men sådan rigtig i gang!
Hvorfor - Fordi den skal afleveres i April.

Mål - At tage på...
Hvorfor - Jeg er undervægtig.

Mål - At lave konfirmations ønsker.
Hvorfor - Fordi folk spørger efter dem...

Okay, så kunne jeg ikke finde på noget...

Og finde mig en 'fyr' som Alberte siger det. Tihihihi!! Ej...
Jeg er lidt en loooooooooooonnnnnnnnnnnnner, kun lidt... ♥

Jeg vil videre, møsser herfra.♥♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar