torsdag den 16. februar 2012

Min tirsdag, onsdag og torsdag?? :))♥.

Hey makkers <3.
Jeg har jo ikke skrevet siden i tirsdags, men jeg har faktisk været væk onsdag & torsdag/i dag, men i tirsdags fejrede jeg min egen Valentine's dag, med mig selv. Det gik fint, i nattøjet hele dagen, højt musik og bare dooooovnnnee. Så self. Er jeg lonley, men man må jo lave noget?♥.

Nå men i går (onsdags) tog vi en uplanlagt tur til Aalborg, hvor vi tog i et shoppecenter bagefter med lækkert mad hos jensens bøfhus, hvor vi efter tog hen til det hotel hvor vi havde lejet et værelse.
Næste dag ( I dag/torsdag ). Stod vi op, fik morgen mad og tjekkede ud. Så tog vi igen på shopping tur rundt omkring i Aalborg. Det regnende men var meget hyggeligt, plus der var ingen mennesker? ved i hvorfor.. Fordi de havde ikke vinterferie. Hæhæ 8)).

Men vi sluttede af i byen ved at spise på Sunset boulevard. Derefter tog vi til Aalborg Zoo. Hvilket var rigtig fedt, vi hyggede os meget i støvregnet, også fordi vi var nogle af de eneste mennesker, hahhahaha.
Nå, så vi sluttede dagen af med at tage i Aalborg stor centeret, hvor vi fik en lækker is, og shoppet lidt mere.
Så kørte vi hjem, og er nu endelig hjemme♥..

Self. var jeg så også en masse flotte og dejlige ting. De fleste er lige til vask lige nu, men jeg LOVER at der kommer billeder.. Indtil videre kan i høre hvad jeg fik :II.
-Fire par øreringe
-Ekstra huller i ørene
-Et par 'hygge' bukser
-En tørklæde
-En lækker trøje
-Og fire par underbukser - hæhææh.

Men der kommer billeder af de meste senere, men ja<3. Har i haft en dejlige ferie indtil videre? der er stadig nogle dage tilbage!

Men møsser herfra.
-Amy♥.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar