fredag den 24. februar 2012

Onsdag, Torsdag und Fredag (I d a g)


Hey sooooooooooooooolskin!
Jeg har ikke lavet så meget på det seneste ud over at ligge i min seng - jeg kan ikke andet og jeg føler kun negativitet og bare ikke kan noget. Så jeg har ventet med at skrive til jeg ikke har så mega negativitet mere, og det har jeg ikke nu :-)

Så nu til nogle af de sidste udfordringer. Onsdag (27), Torsdag (28) I dag/Fredag (29)

Udfordring 27....
En samling jeg har:
Jeg tror faktisk ikke jeg har nogle samling, jo. Jeg har EN!
Mine hyggesokke samling, vil i se et billede af den? så tryk på hjerten dernede!

Udfordring 28....
Et billede af mig sidste år og nu - hvordan har jeg ændret mig?
Sidste år - 24 juni 2011                        Nu - 2012

Jeg ved ikke hvad ændringerne er, tjo... Jeg har vokset, fået længere hår, blevet mere moden? Ej jeg ved det ikke, det er kun nogle ting :-)

Udfordring 29 - Dagens outfit: UNDSKYLD DÅRLIGT LYS<3
 En karygul 'flagermus' trøje med brunt tørklæde. (Trøjen fra PIECES & Tørklæden fra NIELSEN)
 Blå stramme jeans - (Fra NIELSEN)
Og mine super seje øreringe fra Glitter + mine to nye (I kan ikke helt se dem)

Jammen det var alt? :-)
Møsser fra Æmsssssssse.

1 kommentar:

  1. Heeej Amy! <3
    Jeg syntes at du ser mere sund og rask ud nu, end du gjorde for et år siden. Jeg ved ikke om det har noget med dine behandlinger at gøre? Smuk, det er du i hvert fald.
    Knus herfra <3.

    SvarSlet