tirsdag den 21. februar 2012

Sunday, Munday, Tuesday

Soorrrrryyyy folkkkks!
Jeg har bare ikke haft særlig meget tid.
Men jeg har også tænkt lidt over.. Hvor mange af jer faste læsere/besøgende faktisk læser det jeg skriver? jeg mener sådan med at jeg meget sjældent får kommentar & dog lidt oftere at i trykker på reaktionerne.
Jeg vil super gerne have MEGET mere feetback, både positivt og negativt og jeg vil super gerne 'høre' jeres reaktioner.
Så kunne i gøre mig den tjeneste? bare for at vise i læser teksten osv.

OBS - JEG HAR LAVET EN NY AFSTEMNING. DEN HEDDER " HVAD SKAL BLOGGEN  HAVE MERE AF?", hvor i kan vælge flere svar.
Den der hedder Andet, er så kan i komme med nogle forslag. I kan skrive en kommentar, hvis i har nogle!

TAK <3 MYS FRA AMY!

Nu til 3 af udfordringerne fra Søndag (24), Mandag(25) og Tirsdag/Idag(26)

Udfordring nummer 24  - Hvad du selv har lyst til.
Det må nok være det omkring min reklame med den nye afstemning.

Udfordring nummer 25 - Hvad har du i din taske
Der befinder sig kun min pung, jeg bærer ikke rundt på særlig meget andet (Nogle gange mobil, hvis ikke er den i lommen).. Jo nogle gange handsker/vanter. Mere befinder der sig ikke.

Udfordring nummer 26 - Favorit band fortiden?
100000000000000% The Script, jeg elsker dem fuldkommen, iih<3.

Det var det jeg havde at sige til jer idag søde folkss
Igen mys mys fra Amyyyssee!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar