søndag den 29. januar 2012

Dag 3. ♥

Hvad har du lavet i dag?
Uhha.
Jeg har ikke lavet så meget da jeg har lagt med migræne!
Først var jeg til kor. Da jeg kom hjem skulle vi til Viborg hvor vi skulle møde nogle venner & stå på skøjter. På vej der ned fik jeg det virkelig dårligt, ondt i hovedet, kvalme, slørende øjnene og noget med mine hænder. Det var det værste jeg har opleve i lang tid - Migræne!
Så jeg lå inde i bilen og sov mens de andre stod på skøjter og fik mad!
Jeg var også så ked af det fordi jeg havde glædet mig meget! :-(
Jeg sov også mens vi var hjemme hos gæsterne og jeg sov på vejen hjem!
Total nedtur!
Men jeg fik noget mad.. Hvilket hjalp så. Bagefter et bad og jeg nåde lige op til at se Danmark vinde guld! SÅ FLOT DK!!
Det var så godt.
Jeg har dog stadig lidt ondt i hovedet men jeg kan spise, se tv, være på computeren osv. :-)
Jeg regner med at være frisk i morgen!

Møsserherfra!  ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar