torsdag den 5. januar 2012

OnePiece, hæhæhæ♥

Jeg vil lige lave endnu et hurtigt indlæg.. Denne gang om noget jeg ønsker... Nemlig en OnePiece dragt, til at have der hjemme♥.
De/den vil passe perfekt til mig & mine hyggesokker... De er bare så pokkers dyre, æv....
Så jeg ønsker en i fødselsdags gave....
Men hvilken en skal jeg ønske mig?
Jeg ved heller ikke om det skal være en XXXS, XXS, XS eller en S.... Men det finder jeg ud af♥
Denne, i lilla med hvide striber.. 
Denne, en lilla en...
Denne... En hvid en med lidt pink på..
Denne.. Den er bare flot :-)
Eller denne:
 "One piece love"..

I må meget gerne hjælpe mig...

MØS MØS♥

2 kommentarer:

  1. Du skal i hvert fald ikke have S, den kan jeg nemlig passe, og du er en hel del mindre end mig :-). Og så den hvide og lyserøde, søde Amy !!!

    Alberte Østerlund
    http://paa-graensen-til-paradis.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hihi, tak søde Alberte♥♥

    SvarSlet