torsdag den 19. januar 2012

For hvert 'like'...

For hvert "like" svarer jeg på et spørgsmål.♥
1. Er du forelsket? Nej, det er jeg ikke :-)
2. Single eller forhold? Jeg er siiiiiingle! 
3. Hvem er den sidste du holdt i hånden med? Albertemus eller Elisabeth(Mussi)
4. Er der en du virkelig hader? Jeps, men det er privat..
5. Hvem er den første du henvender dig til vis du er ked af det? Alberte, Elisabeth eller min tætte veninde fra HOLBÆK Rebecca! ♥
6. Hvem var den sidste du snakkede i telefon med? Min lmooooar!
7. Dit fulde navn? Amy Natasha (Efternavnet er privat) :-I
8. Har du en ven/veninde der ved alt om dig? Hmm, nok Alberte & en veninde fra Holbæk - Rebecca♥
9. Hvad tænker du på lige nu? Hmm, min blog? AH.
10. Ynglings sang? Uhh, The One That Got Away - Med Katy Perry!♥
11. Hvor mange facebook venner har du? 218  8-)
12. Er der en person du ville ønske der var ved dig lige nu?
13. Er der en du savner?
14. Har du nogensinde mistet en nær ven?
15. hvem jeg kan stole på?
16. Den første du tænker på om morgen?
17. Den sidste du tænker på om aftenen?
18. Hvad jeg savner aller mest?
19. 3 ord, der beskriver dit liv fortiden.
20. Hvem betragter du som din bedste veninde?
21. Beskriv dig selv.
22. Ynglings serie?
23. Elsker du din kæreste?
24. Hvor længe har du været sammen med din kæreste?
25. Hvad hedder din mor og far?
26. Hvor gammel er du?
27. Sommer eller vinter?
28. Fodbold eller håndbold?
29. Højde?
30. Føde by / hjem by?
31. Kan du lide dyr?
32. Nytårs fortsæt

33. Vægt?
34. Hvad laver jeg nu?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar