fredag den 6. januar 2012

Specielt indlæg♥

Hej dejlige mennesker. Alberte (http://paa-graensen-til-paradis.blogspot.com/)har sagt at jeg skulle skrive et specielt indlæg, det har jeg også tænkt mig, men lige nu har jeg ikke tid.
Det indlæg skal nok komme.
Indtil videre vil jeg lave en opdatering om hvad der sker rundt omkring mig lige nu.. Faktisk vil jeg sige at dette indlæg er et specielt et, fordi det er noget der betyder meget for mig.
Men her kommer det♥
Ja, jeg skal konfirmeres til maj, nemlig den 6.
Jeg har ikke set halv delen af min familie i et år, mens min lillebror & far ikke har set dem i 6 år.
Så min mormor & morfar havde aftalt de vil komme. Det gør de så. Endnu bedre endnu så kommer min Moster, med hendes mand & min lille fætter Noah. OG DE HAR BESTILT!! SÅ FEDT!♥
Jeg er/blev så glad, at jeg fik glædes tåre. Nogle folk forstår ikke hvorfor jeg gør det, men det er så sjældent jeg ser min mors side af familien, så at de kommer, betyder så meget for mig, men også resten af min familie.
Jeg er en af verdens lykkeligste piger lige nu, jeg har lyst til at skrige! Haha.
Min mormor & morfar bliver i næsten to måneder og min Moster, hendes mand & min fætter bliver her i 2 uger.
Jeg glæder mig så meget til de kommer. Også for min mors skyld, hun savner jo også hendes forældre & familie...
Dog er det ikke hele familien der kommer, men alligevel!
Jeg elsker jer♥
Møs møs, Amy.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar