tirsdag den 17. januar 2012

ELISABETH & AMY!!

Hej mine kære læsere!
Min veninde laver lige et indlæg til jer i dag!

Hej allesammen!
I dag har været en lækker dag. Først en nem dag i skolen, og så hjem til søde Amy efter en aaaaaaalt for lang gå tur på 3 km!! Jeg var ved at dø, jeg gør det aldrig igen. 
Hun har bare den sødeste lille hund i hele verden nemlig Micky, eller altså den er stor, men sød!
Og så har hun også katten Felix, den er også dejlig. Vi startede lige med at lave lidt engelsk, hvor vi fik lidt inspiration af spillet "Super Mario" en klassiker! 
Popcorn og sodavand til, ja tak!
Så også hendes fiiiiiiiiiiine konfirmationskjole, den er så sød til hende.
Vi chiller lige nu med Amy's lillebror Matthew, han er nu sød, selvom Amy hader ham engang i mellem, men sådan er søskende jo :-I
Jeg vil slutte nu, her er nogle billeder af dagen med en af mine bedste veninder nemlig søde Amy ♥.

Jeg elsker dig Amy, lige meget hvad der sker! ♥

Hendes bror & hende♥


Jeg skriver senere - Amy
Mange knus og kram fra Amy og Elisabeth, ha ' en god dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar