tirsdag den 31. januar 2012

Min skattebasse!

Nu syntes jeg at jeg endelig skal presenter jer for MIN (og kun min) elskede skattebasse! 
Min søde kat - Felix!♥


Felix er 5 år gammel og bliver 6 til Maj!
Felix, har altid og vil altid være min bedste ven. I tænker nok? En kat, seriøst? 
Jammen igennem mine svære tider, har ingen lyttede til mig, men kun min kat. Tihihi.
Når Felix kan høre mig græde, kommer hun til mig. Felix sover stort set altid på min seng. Og Felix fylder -_-'. Men jeg elsker Felix alligevel!





 3 facts om Felix, du nok ikke ville troede
-Felix er en hun kat... Jeg var 7 år gammel dengang jeg navngav hende.. Hæhæh.
-Felix kommer når man kalder på hende med en ske & hendes katte mad....
-Felix er ikke bange for vores hund, det er Micky som er bange for hende.. HAHAHAH!
Jeps, jeg har også verdens dejligste hund.


Det kan ikke blive meget bedre?
Møsser fra mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar