fredag den 13. januar 2012

There is always a postive side..

Tumblr_lv27gbmmrq1qag9zdo1_400_large
"What dosen't kill you, makes you stronger"

Hey dejlige fiske!
Hæhæhæ.
Tumblr_lxpz17gayq1r5k4owo1_500_largeJeg skrev jo i går at jeg skulle til Skejby i dag, men nå. Det var jeg jo. Jeg skal indlægges i næste uge, for 8 gang. Jeg glæder mig ikke, men jeg ved det hjælper. De snakker om at sætte mig på noget mere medicin, det vil sige at jeg skal måske stikkes 3 gange OM UGEN! *gisp* det håber jeg ikke, men lige nu vil jeg gøre alt for at få det bedre...

Nå... Såååååååååå. Hmmm.
Ved jeg ikke rigtig hvad jeg kan sige nu.
JO DET ER FREDAG DEN 13 *DAM DAM DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM*
Jeg har allerede faldt på nogle trapper igen... Men jeg tror dog ikke på hvad man siger, ahahaha.
Alligevel... ♥

Jeg vil videre, ny afstemning ude i siden.
MØS MØS♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar